Bukit Tinggi Chap2

Day3..

Ok entry ini juga adalah entry yg sgt byk gmbr! hehe

We visited Benteng Ford De Kock Park..It was also nearby our hotel..cool jugak duk hotel tu dekat dgn tmpt2 menarik ni.:) There were some animals park n some unique statues and buildings..

Below are sesi berposing sakan pixies!hehe:




Antara haiwan2 yg hadir ada..:)

Di Rumah Adat Baanjuang..fuhhh nama diaaaa konfius nk sebut..hihi

Menarik kan statue ni!

Ok rehat jap bwh pokok yg rendang ini..;)

Now we walked to Pasar Atas again! dis time is the shopping time!!! weeeeee ^.^

Dorang byk jual food jenis2 dikeringkan ni..yg xbestnyer sume part2 lembu or eel plak tu! erkkkk

Hahaha ni muke org kekenyangan sesudah lunch..:p

Not a good time for us, reached BT during the renovation of Jam Gadang. Terpaksala amik jugak gmbr kat sini for kenang2an kannn..huhu

This is a house ye kwn2! bukan kedai or hotel..sgt huge and cantik seyyy!! kat sana mmg byk rmh2 besar mcm ni..kagum tul tgk..:)
Fuhhhh it was soooo tiring on day3..mmg jalan sakanla hr tu..dgn mengendong barang shopping..naik bukit..turun bukit...phewwww sgt BEST!!

To be continued on last chap of our memorable trip...


Adios peeps! mmuahhhhh! :)

4 comments:

Soulie said...

muka azhar kat pasar tuh cam tgh tahan busuk hahaha

PrincessD said...

hahaha yeke..i pon baru pasan! wakakaka..:p

A.I.N said...

i luv bukit tinggi!! sgt best, sejuk n murah2 brg kat sane...:)

Fara said...

wah wahh.. hepi nyer u ols! cun ah pic kat under construction tu

Powered by Blogger.

Welcome


Even though ablazed
If I had to do it all over again
I need all the bruises to be the same
As I know not the difference between good and bad
Since some good came from the bad
And some bad came from the good
So as I cherish my existence
I too shall cherish each penance
Every each one that brought me here
For me to ponder thereafterAnd let me look upon these days
As if it was gloriously hazed
Even though some may disagree
But to me
It is mine to say and do
So I shall not leave it up to you
To say what is mine to take
Or what is mine to break
As within each and glorious days
Even though there is always some haze
Yet all is worthy of a place
Deep within this long and lonely passage

My Blogshop List

Mobile bloggers

Daisypath Anniversary tickers