Panic wooo panic!

I want to not dis down so dat wen i grow old i can go thru this blog and giggle on how blush I'd be today! hehehe

He called me and informed dat his mom invited me for bacaan yassin..saje bace among the family..im thrilled+saspen(coz kena bace yassin ramai2 not dat i cannot read tp malu laaaaa!!)+cuak+segan n macam2 lagi laaaa..donno how to express..hehe if only i could snap every moment with his family tonite on how me reacted in front of his family for the festime definitely lg best! hehhehe

Reached the house ard 730pm..huh cuak giler this time..saw his along open the door and lamp..den his sil plak kuar and greeted us. Me control smile as usual konon2 cool..*blweekkkk* wen i stepped inside i didnt see his mom yet..den xtau nk duk mana wpon time tu kusi depan mata!hahahaha donno whether i shud sit trs or tlg sil dia kat dapur (xkan sadenli nk masuk dapur org kannn..nmpk sgt fake nyer..hehe)or tgu makcik trn..hahahaha gilosssss! xtawuuuu nak buat ape! den he introduced me to his along n barula me duduk..hikhik phewwwww

Later makcik trn n we salam2...after dat pon im facing the same prob! goshhhh xtau nk buat ape plak lps tu!nk duduk ke buat ape ni?hahahaha gilerr lah! siyesly im neves n awkward wehh!!! hehehhe about 15mins later everyone dah gathered kat sofa n we started reciting yassin together...n tell u wat..im falling in love again!!!! (blush blush) with his whole family!n lagi byk to him laaa coz dat was my festime listening to his recitation..^.^ its calming n soothing to see the whole family duduk sama2 n recite sama2..me myself pon xpnh buat..n its a good practice and manner to show to the kids oso kannn..hmmm

Ok now time to mkn plak!there was 1 humongous fish on the dine table apetah namanyer ikan rafu?eh yeke?hehehe den saw a huge telor ikan jugak!*gulp*(wish they didnt ask me to try wpon ekceli dah tau mesti punyer dorang suh try!hahahhaha).ade masak lemak udang..yummy!ehehe ade kari,ade ayam sambal,ade sambal kicap..fehhhhhh tp tp tp i ate sket jerrrr!hahahaha didnt really control la tp mebe pasal neves sgt sampai i lost my appetite.hikhik Dis time adela borak2 sket n kena2 usik gak pasal byk sgt mende yg i never taste wen dey ask penah mkn ni x?tu x?alahaiiii..layannnnn....den along dia adela tried to ask abt my family but den kena stop ngn makcik which dia suh tny lps mkn nnt..huhu saspen saspen....^.^

Wuhuuu im full! den me tlg2 la kemas2,washed some dishes den dudukla kat sofa td with him n his along n sil...masa nii i tell u..mmg kena buli seyy!!!! hahahaha come the mother n stat la the conversation abt us...the 1st soklan makcik tny was "ni kwn2 je ke or seriyes ni?ape status sebenar agaknye?" wahhhhh ape lg i terus blush sampai rase la darah tu naik kat kepala!hahahahahhaha malunyerrrrrrr!!!!! OMG!den along dia pon stat tny mcm2 laa..."mak abah ok ke?","adik badik bpe org",n soklan paling best "kalau mcm tu bile kami leh masuk minang??" i was like....arrrrrrrghhhhh maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! we didnt know wat to answer at fes so gelak2 n senyum2 simpul jela..hehe His along was so energetic sampai ckp "ni xleh tgu lama2 ni" muahahahahha lawak lawak...hehehe

Time showed almost 10pm oredi and that wen we excused ourself termasukla him kann nak blk..hihi the "hot session" pon over. Me glad+excited+relief! hehe

The conclusion was its happening guys! very2 soon! n am soooooo happy wpon ade gak saspen kannn pasal nak tukar status ni..hikhik Anyhow,really wish dat everything goes well n as per plan..Aminnn

U ols doa2kan gak ye! mashehhhhhh


2 comments:

Pemandu Berhemah said...

Apekata lepas ni kasi buli dia balik. Suruh dia jadi imam solat berjemaah :)

PrincessD said...

hehehe ye pasti! ^.^

Powered by Blogger.

Welcome


Even though ablazed
If I had to do it all over again
I need all the bruises to be the same
As I know not the difference between good and bad
Since some good came from the bad
And some bad came from the good
So as I cherish my existence
I too shall cherish each penance
Every each one that brought me here
For me to ponder thereafterAnd let me look upon these days
As if it was gloriously hazed
Even though some may disagree
But to me
It is mine to say and do
So I shall not leave it up to you
To say what is mine to take
Or what is mine to break
As within each and glorious days
Even though there is always some haze
Yet all is worthy of a place
Deep within this long and lonely passage

My Blogshop List

Mobile bloggers

Daisypath Anniversary tickers