Nak pegi interview @Fashion Valet ke??

Hubby never tried boat noodle lagi and i promised him to have lunch together kat situ nnt. So happened we need to go to my sis place yesterday at Prima Damansara and hubby suddenly mentioned jomm pegi mkn boat noodle!

We googled boat noodle branches area Damansara and found this place called Empire Damansara Perdana. Never been here pun and tak tau tempat tu mcmana, shopping mall kah?shoplot kah? Hehe
We planned nak sampai sana before lunchtime sbb usually boat noodle ni ramai time2 tu and nnt pjg beratuq! Little that we know this place not close as shopping mall pun! Haha Lalu luar building je i olss dah eksaited nak tgk dlm plak sbb mmg nice n kelas atasan sgt tmpt dia! Hahaha

Dah settle parking kami pun menuju ke tempat yg dicari..disebabkan the place was new to us so duk melilau cari kedai boat noodle kat mana. Masa melilau tu lah we found nice places utk bergambar! Wooottt! Wooottt!

Masuk2 dlm nmpk view yg cantek ni!
Meh posing sket sayanggg :)
Bread delivery kah?? hihi
Bread boy! haha
Sebab mummy tersenget2 amik gmbr dia pun nk sengetkan kepala! Lol!
Fountains!!!
Jalan punyer jalan nmpk building Fashion Valet ni. Igtkan store house dorang oppsss sorry Vivy! Haha rupa2nya ofis sbb nmpk meja n kerusi n pc bila dah sampai dekat. Apelagi cheq haruslaaa amik gmbr style Vivy ye dak?! Lol!

FV Office
Woootttt! ^.^
Offices buildings...
Yeyyy sampai pun kedai boat noodle yg dicari ^.^ Small space but cosy laa. I like it. Taste dia of koz sama dgn tmpt2 lain yg i pnh mkn. Cuma cuma yg xbest all their bowls pecah at the edge! Grrrrr I siap panggil n inform the waiter next time pls don't served your customer with this kind of bowl! Annnddd dia jawab "most all of our bowl are like this mam" I was like whaaaattttt?! Hahahaha Keep calm and continue eating!

Entrance
Muka eksaited! hehe
Me and ma boy! MMuuahhhh!
Lepas makan we all jalan2 lagi area situ sbb mcm interesting sgt je tmpt ni utk bergambor. hehe

Love this cheeky boy sgt!Grrrrr
Coffee bar
Ni mcm one of kedai roti jugak. Masa i dtg tutup kedai ni..
Another coffee bar
Grafitti inside a building
Salute!
The falling pillar! :)

Nice!
Girlsss jom plan our next gath kat weii!! ^.^ I don't know how the environment during wikdays maybe havoc sket kot sbb ramai org. Masa i dtg on Sunday tempat ni sunyi je xde org sgt. Kalau nak lepak time mcm ni mmg best kottt. :)

Ni kat belah bawah which we didn't explore pun. Ada tempat2 mkn gak bwh ni..
Baru nampak ramai org :)
Mummy's boy! hehe

Thank you for reading my entry!!

-xoxo-

1 comments:

Fara said...

more update pliss! hihi

Powered by Blogger.

Welcome


Even though ablazed
If I had to do it all over again
I need all the bruises to be the same
As I know not the difference between good and bad
Since some good came from the bad
And some bad came from the good
So as I cherish my existence
I too shall cherish each penance
Every each one that brought me here
For me to ponder thereafterAnd let me look upon these days
As if it was gloriously hazed
Even though some may disagree
But to me
It is mine to say and do
So I shall not leave it up to you
To say what is mine to take
Or what is mine to break
As within each and glorious days
Even though there is always some haze
Yet all is worthy of a place
Deep within this long and lonely passage

My Blogshop List

Mobile bloggers

Daisypath Anniversary tickers